CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 8, 2009

Haaaaiiiiii... Selamat Datang...

11 oktober 1986 lahirlah seorang puteri yang diberi nama Najihah Che Yusof... Kini sudah berusia 23 tahun. Sedang melanjutkan pelajaran di Fakulti Bahasa Moden dan Komuniksi di Universiti Putra Malaysia, Serdang dalam kursus Bahasa dan Linguistik Melayu. Cita-cita ingin menjadi seorang pendidik, sejak dari kecil lagi sehinggalah sekarang cita-cita aku tidak pernah berubah. Harap-harap impian aku dapt dicapai. Mempunyai 3 orang adik-beradik, anak yang ke-2. Kitaorang rapat sangat-sangat pasal dah tak ada orang lain. Aku, adik, abang, ayah dan mak... Di waktu lapang, aku lebih suka menghabiskan masa dengan bersantai untuk merehatkan diri dari segala kepenatan. Negeri kelahiran adalah negeri Terengganu... Itulah serba sedikit tentang aku...Senyum selalu...

0 comments: